Další články z blogu

05/06/2017
Také vás občas rozčiluje, když vás někdo nechápe? Mě ano, pak si uvědomím, že jsem to možná špatně vysvětlila a to mě taky rozčílí, protože mě rozčílí fakt, že něco neumím vysvětlit. Před časem se mě při...
02/02/2017
Všichni koučují, my gaučujeme.. slyším a čtu na sociálních sítích.  Nevím, možná se mi to jen zdá, ale slova kouč, koučink a koučování se stávají v našich zemích slovy, které přestávají mít punc profesionality...
12/01/2016
V čem je seventy7 a jejich strategie nápomocná všem K tomu, abychom dobře pracovali, potřebujeme jednu věc. A to vědomí, že naše  práce má smysl. Neděláme práci jen pro peníze, neděláme práci pro práci,...

Marketingově-komunikační strategie pro marketing, obchodního manažera i majitele firem.

Úterý, Leden 12, 2016

V čem je seventy7 a jejich strategie nápomocná všem K tomu, abychom dobře pracovali, potřebujeme jednu věc. A to vědomí, že naše  práce má smysl. Neděláme práci jen pro peníze, neděláme práci pro práci, nepracujeme jen pro uspokojení někoho, kdo si nás platí. Práce musí mít cíl, smysl, někam vést, něco řešit, někomu pomoct.  Marketingově-komunikační strategii, kterou svým klientům nabízíme, jsme za ta léta již řádně vypilovali. A ta smysl určitě přináší. A to z jednoho důvodu. Vytváří se na míru klientovi, vytváří se pro klienta a jeho možnosti a hlavně, vytváří se s klientem. Nejsme tým konzultantů, kteří přijdou do firmy radit, jak to dělat. Vytváříme tým i s klientem a dalšími kolegy ve společnosti a dohromady vytváříme skupinu profesionálů, kteří přináší každý nějaké know-how. A dohromady má naše práce smysl.  Kdo může naše služby ve společnosti využít? Každý, kdo rozhoduje a podílí se na obchodní či marketingově-komunikační strategii. Od majitele firmy, generálního ředitele, obchodního ředitele i markeťáka. Umíme pracovat s každým a strategie vytváříme pro každého.  Majitel firmy má za svou firmy odpovědnost, je to většinou jeho dítě, jeho sen. Něco, co kdysi vytvořil a chce, aby to mělo budoucnosti, pro jeho děti, pro zaměstnance a nebo jen pro sebe. Marketingu tito lidé úplně nerozumí, ale ani nemusí. Jejich záběr je tak široký, že specializace pouze na marketing by byla spíše zátěží. A pro takové lidi je naše strategie. Během několika workshopů nabídneme majiteli naše know how, vysvětlované a podávané tak, aby si za marketingovými výrazy dokázal každý představit, to co má. Cíl je mnohdy se širším záběrem více obchodně specializovaný. K vizím majitele a jeho logu většinou ztvárníme příběh, který mají všichni v hlavách, ale neumí ho ukázat světu. Učíme majitele hlídat si svou značku a prodávat ji i jinak, než za pomocí obchodních zástupců. Vytváříme dlouhodobé strategie, které fungují a nesou výsledky. Práce s generálním ředitelem je podobná. Je to člověk, který nevlastní společnost, není jeho dítě. Ale zodpovědnost a záběr je obrovský. Většinou také nerozumí marketingu, ale bývají to lidé hodně obchodně zdatní. A pro takové lidi je naše strategie. Většinou si k ní přizvou obchodního ředitele a společně vytváříme jejich vize a cíle a na ně připravujeme obchodně-marektingovou strategii, které je doložená čísly, které potřebují pravidelně vykazovat k majiteli společnosti. Vytváříme dlouhodobé strategie, které jsou hodně zaměřené na obchod a prodávají.  A marketér? I pro toho jsou naše marketingově-obchodní strategie. I když marketingu rozumí a dlouhodobou strategii si vytvoří se svým týmem sám. Ale i tak mu máme co nabídnout. Od marketingového ředitele se očekávají kreativní nápady. Ale když s celým týmem brainstormujete sám, tak se na ty nápady nemůžete soustředit. A my to umíme. Dokážeme během workshopu dostat z lidí opravdu velmi brilantní nápady či insighty, které už může společnost dále rozpracovávat. My se umíme a nebojíme zeptat a to je to zásadní! Jaký  je produkt či služba, co nabízíte? Většina z marketérů odpověď zná: Rychlá, kvalitní, cenově dostupná, atd. atd. atd. Ale toto nám nestačí. To přece říkají všichni. A že na rozdíl od nich máte pravdu? Ale to vám nemusí také nikdo věřit. Ale my vám můžeme pomoct při workshopech najít právě ty odpovědi, na které potřebují znát odpovědi vaši zákazníci. Znáte svojí cílovou skupinu? Mluvili jste s ní? I s tím můžeme pomoci. Dokážeme vést dialog mezi marketérem a jejich klientem. Zeptáme se na vše, co může klienta zajímat. Díky koučovacím principům a pohledu out of box je vedení našich brainstoringů podle cíle klienta bezkonkurenční.