Další články z blogu

05/06/2017
Také vás občas rozčiluje, když vás někdo nechápe? Mě ano, pak si uvědomím, že jsem to možná špatně vysvětlila a to mě taky rozčílí, protože mě rozčílí fakt, že něco neumím vysvětlit. Před časem se mě při...
02/02/2017
Všichni koučují, my gaučujeme.. slyším a čtu na sociálních sítích.  Nevím, možná se mi to jen zdá, ale slova kouč, koučink a koučování se stávají v našich zemích slovy, které přestávají mít punc profesionality...
12/01/2016
V čem je seventy7 a jejich strategie nápomocná všem K tomu, abychom dobře pracovali, potřebujeme jednu věc. A to vědomí, že naše  práce má smysl. Neděláme práci jen pro peníze, neděláme práci pro práci,...

Sexy a libové

Neděle, Září 21, 2014
Poslední prázdninový týden jsem chtěla své 14 leté dceři udělat radost za odměnu.
„Kam bys chtěla jít“, ptám se jí.
„Na kafe, mami. A půjdeme do Starbucks, jo?“
„A nechceš do Costy? To je blíž.“
„Ne ne, do Starbucks, prosíííím. Všichni sem chodí … i youtuberka Tereza pije Starbucks.“
Tak to je teda argument, pomyslela jsem si. Koupila jsem dvě kapučína a jednu vodu (vše v ceně dobrého oběda) a seděla jsem se svými dětmi ve Starbucks. 
A tak si říkám, co to s těmi dětmi je? Jako marketér sedím a přemýšlím. Má moje dcera vůbec přehled a představu o tom, co je to dobrá káva? Proč zrovna Starbucks? Co zvláštního je na této značce na rozdíl od jiných káv take away? Chuť kávy dcera určitě není schopná ohodnotit. Cena je tedy zdaleka nejdražší a kavárny nejsou o nic lepší, možná i naopak, míst je tam méně a většinou jsou plné. Co je tím důvodem?
 
Pokračujte ve čtení zde.