Další články z blogu

05/06/2017
Také vás občas rozčiluje, když vás někdo nechápe? Mě ano, pak si uvědomím, že jsem to možná špatně vysvětlila a to mě taky rozčílí, protože mě rozčílí fakt, že něco neumím vysvětlit. Před časem se mě při...
02/02/2017
Všichni koučují, my gaučujeme.. slyším a čtu na sociálních sítích.  Nevím, možná se mi to jen zdá, ale slova kouč, koučink a koučování se stávají v našich zemích slovy, které přestávají mít punc profesionality...
12/01/2016
V čem je seventy7 a jejich strategie nápomocná všem K tomu, abychom dobře pracovali, potřebujeme jednu věc. A to vědomí, že naše  práce má smysl. Neděláme práci jen pro peníze, neděláme práci pro práci,...

Vytvořte si vlastní brand.

Pondělí, Červenec 18, 2016

Nejvíce opakovaný výrok od Jeff Bezos (zakladatele Amazonu):” Vaší značkou je to, co o vás lidé říkají, když zrovna nejste v místnosti.” Dnešní svět je jiný než dříve. Dříve byli lidé zaměstnáni celý život v jednom podniku a spoléhali na to, že budou jednou za čas povýšeni. V dnešním světě to tak nefunguje, střídáme zaměstnání po mnohem kratší době. Díky globálnímu světu, šíření internetu a mobilních telefonů se ocitáme na mnohem širším trhu. Můžeme uzavírat obchody s kýmkoliv po světě. V takovém světě jsou značky něčím, co nám umožňuje se lépe a rychleji rozhodovat. Kupujeme ráno kávu v jedné kavárně, obouváme si boty další značky, v obchodě kupujeme svoje oblíbené potraviny, jezdíme v takovém autě a benzín do něj tankujeme u jedné (možná dvou) značek. A s lidmi to je stejné. Naše značka je to, co usnadní našim klientům i těm potenciálním pomoct s výběrem. Abyste se uměli dobře prodat, prodat své dovednosti, je potřeba, abyste věděli, co vám jde nejlépe a v čem jste jedineční. V dnešním světě nejde jen o vydělávání peněz, ale také o to, abyste se cítili dobře v tom co děláte, abyste dělali práci, která vám skutečně sedí. Zkrátka o to, abyste byli pro sebe i pro své obchodní partnery či zaměstnavatele dobrou značkou. Silná značka je autentická, pravdivá. Nejde o vytvoření masky. To nemůže a nebude dlouhodobě fungovat. U mnoha povolání má požadované dovednosti mnoho lidí. Nestačí být v něčem dobrý, musíte se umět prodat. A nejlepším způsobem, jak se prodat je vytvořit si vlastní značku.  A my vás tímto procesem, vytvořit si vlastní značku a prodávat jí, provedeme. Náš workshop vám pomůže silnou značku vytvořit. Nepřednášíme, celý proces je tvořen společně s vámi. Naučíme vás dívat se na sebe jako značku, pečovat o sebe jako o značku, prodávat se jako značku. Pomůžeme vám odstranit překážky, které vám brání v budování. A odcházíte s akčním plánem. První část je věnovaná právě vaší autentičnosti, vašim talentům. Podíváte se na sebe jako na značku. Najdete veškeré silné momenty, které vás prodávají. Najdete vlastní autentičnost. Nalézáte positioning značky i vaše vize. Druhá část je věnovaná prodeji vaší osobnosti jako značce je věnován vašemu marketingu. Vytváříte si obsah, nalézáte cílovou skupinu, vytyčujete se proti konkurenci, vytváříte si komunikační cesty. Poslední část, která následuje s určitým odstupem od prvních dvou, je velmi praktický. Projdeme s vám akční plány vaší brand strategie, odstraníme možné překážky, projdeme si motivaci, vůli, plán, kalendář a vše, co byste mohli do budoucna potřebovat.  Máme dlouholeté zkušenosti z marketingu a reklamních kampaní mnoha značek. A pomocí koučovacích principů a osobnostní psychologie vám pomůžeme vytvořit ten pravý autentický obsah vaší vlastní kampaně. S námi si vytvoříte vlastní značku. V článku použité citace z knihy John Purkiss, David Royston-Lee Vytvořte si vlastní značku.